Reklamační řád

Reklamaci proveďte co nejdříve po zjištění vad v objednaném zboží, bez zbytečného odkladu.


Postup při reklamaci:

  1. Vyplňte reklamační protokol - zde.
  2. Připravte si kopii dokladu o zakoupení (faktura)
  3. Fotodokumentace (podklad pro reklamaci – vadného přípravku, poškození, aj.)
  4. Vyplněný reklamační protokol, fotografie, kopii dokladu o zakoupení (faktura) a vadné zboží  zašlete poštou na adresu:  RAWAT consulting s.r.o., Kunešova 255/3, 643 00 Brno, případně e-mailem na eshop@rawat.cz.

Většinou do 14 dnů, nejpozději však do 30 dnů od doručení na naši poštovní nebo e-mailovou adresu dojde k vyřešení reklamace.

O výsledku vás informujeme e-mailem, telefonicky nebo doručením poštovní zásilky.


Kompletní podmínky pro reklamaci zboží najdete v Obchodních podmínkách ZDE.

NOVINKY:

Výroba bakteriálních přípravků

Pro novou sezónu, která již klepe na dveře, pro vás právě připravujeme zásobu čerstvých bakteriálních přípravků.

 


Byl jsem seznámen se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti RAWAT consulting s.r.o. Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie Neuděluji souhlas s používáním cookies více o Souhlasu zde