Reklamační řád

Reklamaci proveďte co nejdříve po zjištění vad v objednaném zboží, bez zbytečného odkladu.


Postup při reklamaci:

  1. Vyplňte reklamační protokol - zde.
  2. Připravte si kopii dokladu o zakoupení (faktura)
  3. Fotodokumentace (podklad pro reklamaci – vadného přípravku, poškození, aj.)
  4. Vyplněný reklamační protokol, fotografie, kopii dokladu o zakoupení (faktura) a vadné zboží  zašlete poštou na adresu:  RAWAT consulting s.r.o., Kunešova 255/3, 643 00 Brno, případně e-mailem na eshop@rawat.cz.

Většinou do 14 dnů, nejpozději však do 30 dnů od doručení na naši poštovní nebo e-mailovou adresu dojde k vyřešení reklamace.

O výsledku vás informujeme e-mailem, telefonicky nebo doručením poštovní zásilky.


Kompletní podmínky pro reklamaci zboží najdete v Obchodních podmínkách ZDE.

NOVINKY:

Byl jsem seznámen se Zásadami ochrany osobních údajů společnosti RAWAT consulting s.r.o. Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie Neuděluji souhlas s používáním cookies více o Souhlasu zde